Bästis åker till Kina!

Det här fick jag egentligen reda på igår men charlie ska åka till kina med hennes mamma! Jag är så sjukt avundsjuk! Jag önskar att jag fick följa med, men det är under skoltid så no can do. Men om charlie hittar något hon tror jag gillar så kan hon kanske köpa det till mig och så ska jag lämna pengar till henne sedan. Hon kanske ska köpa en fjällräven. Om hon kommer hem den 16 december med en fjällräven till mig så kommer jag dö! Vill ha en så gärna. Tänk hon ska till kina, där det finns hur mycket kläder i äkta vara som helst! Hon kommer säkert köpa hundratusentals saker. Ska skicka mycket sms till henne, för att jag kommer sakna henne. Fyra dagar utan henne i skolan, fan då vad tråkigt! Aja jag älskar dig charlie eklöf wandel, du i mitt hjärta alltid sötnos! <3333

Kommentarer
Postat av: Charlie

Sötnos då :) Om du vill ha en fjällräven ska jag självklart köpa det till dig!
Det blir bara 2 dagar utan mig i skolan eftersom jag är borta över helgen men jag kommer sakna dig galet mycket ändå :'( Älskar dig mest!

Postat av: Isabelle

Naw sötnoos! Du är min ena halva! Älskar dig sjukt!

2007-11-19 @ 16:16:33

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback