Bästis in tha city!

Det är något underligt med människorna i min skola. De ska alltid snacka med mig? Speciellt när jag går ensam. Det har hänt hela tiden men jag kan berätta två saker från idag och en från förra veckan. Förra veckan kom det fram en kille till mig (mulatt) och sa att jag var en katt, han påpekade också hur fina mina ögon var genom att säga " asow, dina ögon shit mitt hjärta smälter" - jaha tack ( tänkte jag då). Han väldigt måna blcikar på mig fortfarande från han och hans kompisar. Idag vid mitt skåp var det två killar (blattar) som frågade om jag kunde komma. jag gick dit och de frågade om det var jag som var med i IKEA reklamen? Jag ba eh nej, vilken reklam? Och de sa att det visst var jag och att de skulle leta upp mig i korridoren sedan för att de kommer känna igen mitt ansikte? Haha! Sedan när jag gick till skåpet på eftermiddagen så var det tre tjejer (blattmulatter) som ba: ska du på fest? och jag sa nej, vadå tycker ni att jag har så mycket smink eller? ( antog att det var d -.-) och de sa : nje men du är fint klädd också. Haha årets skämt? Hade min adidaströja, leggings och mina stövlar bara? Men en tjej sa att mina ögon var fina. Och jag har själv tänkt hur väldigt fina ansiktsdrag hon har så det sa jag. Då blev hon glad och frågade vad jag hette. Sedan sa vi hejdå till varandra. Sjukt vad min skola är knasig ibland.

Efter skolan åkte jag och charlan till stan. Jag skulle köpa jeans och kolla på fjällräven jacka. Charlie skulle kolla på en goose. På vägen till nk så såg vi några som jobbade på åhlens som jagade och visslade på en kvinna. De sprang över vägen och kvinnan försökte hoppa in i bussen. Vi stannade till för att kolla. Men vi fattade inte riktigt vad det var. Men vi tror att det var så att hon snott något. För sedan kom de som jobbade där tillbaka med en väska och en byxa. Haha iallfall. När vi var på nk och provade jackan dog jag. Fjällräven satt hur perfekt på mig som helst. Jag älskar dne redan. Längtar tills charlie kan köpa hem en åt mig. Canadagoose jackan satt så perfekt på charlie att hon ska köpa en sådan till sig. Den var verkligen snygg, provade den jag med men fjällisen var bättre! Sedan kollade vi på h&m och gina. Därefter gick vi till åhlens huset. Skulle kolla på cheap monday jeansen. Men hade precis fått mens och ingen tampong så det blödde sjukt mycket. Provade några som inte var i rätt storlek men orkade inte ge de ett försök igen. En annan dag när man är skyddad. På tåget hem mådde jag sjukt dåligt. Kände mig varm, svimfärdig och illamående. Hade bara ätid fyra pannkakor på HELA dagen, kanske var derför. Men sedan fick jag ont i huvudet också. Fett söt liten krabat i vagn på bussen sen iaf. Han blev generad och allt, haha! Nej nu måste jag vila. Ska kolla på ugly betty and deperate housewives ikväll. Så det blir bara myskväll nu. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback