Booring

Det händer ingenting i mitt liv just nu, ingenting värt att skriva om iallfall. Jag ska till nick imorgon efter skolan. Vi ska kolla på lite fler avsnitt av heroes och baka pepparkakor. Ska äta där också, efter det ska jag försöka gå ut med mina vänner ett tag, med eller utan honom! Sedan blire till att sova där. Och tio över tre på lördag ska vi ta tåget från stockholm central till uppsala central. Vi ska köpa godis till resan och lyssna på musik. I uppsala bor farmor, hon fyller 70 år så vi ska fira henne då. Det blir säkert mys! Efter det ska vi till min morbror inte långt alls därifrån. Där ska jag och nick sova eftersom vi inte vill/får ta natttåg hem. De andra tar bilen. Dagen efter är det första advent, yey. Då kommer vi vara hemma typ vid tre och ha adventsfika med pepparkakor och glögg. Det ska bli mys, efter det så ska jag på dans. Vilket jag ska göra enda till tredje advent. Så det är min plan för helgen. Hoppas det blir good. Ciao<3

image221image222image224image225image226

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback