Brådis

Har egentligen räät bråttom nu men ska fatta mig lite kort om gårdagen tänkte jag! Malin var i skolan, äntligen! På matten satt malin och jag och sjöng svenska låtar för adri, vi rabblade också alfapetet (a). Sedan hade vi ett långt hål. Jag o malin drog till datasalen. Fixade lite i photoshop och pagemaker! Sedan skulle vi ha idrott. Där hade vi dans, det var faktiskt kul. Kunde danserna från viksjöskolan så.. men två i min klass filmade för att de inte var med. Piiinsamt! Sedan var det historia. Vi fick instuderings frågor och jag gjorde så jag bara har tre frågor kvar. Försökte leka smart och höll med om allt hon sa och frågade lite saker om texten i boken. MVG!! Nejdå haha! Sedan var skoldagen slut. jag o nick drog till mig. Kollade på one three hill och efter det somnade vi. Vaknade och undrade varför ngn ropade. Undrade varför klockan stod på 18 när det var mitt i natten. Låg där ett tag och försökte förstå. Till slut kom jag på att jag skulle äta middag! Efter middagen låg vi o myste och han drog strax efter. Då började jag plugga om carl von linné! Är klar så kan redovisa idag. Sedan skickade jens sms om att han o gabbi ville träffa mig. Så gick ut en snabbis. Det var en till kille där som var helt sjuk i huvudet. det ensa han sa var : det går inte att käka mer än 66 kötbullar, nääej det går inte asso, nej då dör man, det går inte! Lite tjatigt men iaf. Sedan följde jag dem till bussen och drog hem o kollade på heroes. Sedan pluggade jag lite till. Och innan jag sov skulle jag läsa i engelskaboken. Det blev nio sidor. Orkade inte mer för jag sov. Nu ska jag fixa mig iordning klart, ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback