Dansen

Efter en tråkig dag hemma hos nick ( som fått virus på sin dator ) var det dans. Hade ingen lust att gå till en början eftersom att jag hade ont i magen. Men jag gick dit, jag var med på styrkan,uppvärmingen och början av koreografin. Låten var nog den bästa av den bästa! Det var en rmx och innehöll alla mina favorit artister bla: Justin Timberlake, 50 cent, Snoop dog ect. På slutet frågade jag om man kunde ladda ner den ( allstå vad den hette ) men han sa att den var en underground? Så det gick tyvärr inte.

När jag kom hem så åt jag middag, varit väldigt trött idag fast jag sovit länge. Just nu kollar jag på sagan om ringen på trean, haha. Och imorgon är det skuula igen. Orkar inte det fan, men ska ha på mig mina nya jeans som jag är så stolta över. Juste när jag var i stan i lördags, gick jag och nick till speedway. Han köpte ju blingbling där, men jag hittade ett par skit snygga som jag ska köpa. Längtar! De är LA örhängen och kostar 79 kronor tror jag? Ska också köpa ett par mjukisar där och säkert mer av deras snygga bling! Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Charlie

Haha min brorsa har LA örhängen ;)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback