En morgon.

Börjar tio idag, är redan klar. Våran bildlärare är borta så vi ska jobba utan honom i datasalen. Ska försöka göra så mycket som möjligt på vår tidningsframsida i pagemaker, men ska kolla lite andra saker med (a)! Idag känner jag mig pigg och glad, har ingen aning om varför. Kanske för att jag ställde klockan på sju och kom på att jag kunde gå upp åtta när jag vaknade. Efter bilden kommer vi att ha lunch, var nyss inne på våran hemsida och såg att det blir soppa ;/ men bröd och ost också. Efter det är det samhäll, jag vill ha tillbaka mitt prov men hon har säkert inte rättat klart de än. Gud vad hemskt om jag får ig på det här provet med, då kommer jag verkligen få damp! Sista lektionen är matte, juste vi kanske har test. Har faktiskt glömt, eller vad det prov? Nuförtiden vet jag inget i matten pga av att vi har en konstig vikarie som inte vet vad han gör. Vill ha tord tillbaka nu! Sedan slutar vi iaf fem över tre. Då ska jag o nick hem till mig. Min syster ska fota mig. Så då blir det lite modell idag då (a)! Hoppas jag kan lägga in några söta bilder här sedan, annars kanske de kommer in på hennes sida bongcam.se! Ciaaao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback