ensam

Här sitter jag, ensam, i mitt rum. Lyssnar på låten Apologize med Timbaland. Självklart tänker man på nick som redan har gått hem. Och tanken blir om man kanske släppt det finaste man har och kanske aldrig mer får ha honom vid sin sida igen. Jag tänker mycket nu förtiden. På honom och mig, man vet inte riktigt hur det kommer att bli. Jag hoppas bara på att han lär sig av sina misstag och bättrar sig. Men det kan ju lika gärna bli så att han ger upp och det tar helt slut. Men jag ska iallfall försöka plugga, umgås med kompisar och ta hand om mig själv lite mer! Nu ska jag försöka få tag på charlie som är i skåne. Måste veta vilken tid hon kommer hem idag eftersom att vi har dans. Hur ska jag hinna göra svenska arbetet när vi har dans? Ibland har man verkligen för mycket att göra. Ciao<3
image167
2005, jagälskardig!!


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback