Halloween

Igår var det alhelgona dagen. Jag och nick var hemma hos mig. Vi sminkade oss lite creepy och tog bilder. Inga bilder vart speciellt bra med tanke på att de blev tagna med mobil, men de blev iaf coola! Vi somnade vid halv ett och vaknade vid halv två idag. Så det blev en seg start på dagen. Vid åtta på kvällen åt vi fin middag hemma hos mig. Mina föräldrar firade 24 år tillsammans. GRATTIS! Efterrätten var godast, vill ha mer! Mamma hade skrivit till Tara nr 15 om hur mycket pappa gjorde för henne och hur mycket hon älskade honom. Det hade blivit på en hel sida och utsågs som "vinnarbrevet" Det var ju lite roligt! Nu är vi hos nick igen och ska njuta av den här kvällen så mycket som vi kan. Spela lite x-box och film osv! Njut av bilderna, ciao<3

Hyffsat bra bilder när man bara använt, kajal,läppglans,rouge och naglack ;o

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback