Himla cancer!

Förstår inte varför alla får cancer jämt. Min mormor dog utav det. Och nu har min morfar det. Han bor i Chile förtillfället och de har inta lika bra vård där som i Sverige. Det var meningen att min mamma och hennes syskon skulle försöka få honom hit, men han mår verkligen jätte dåligt och kanske kommer dö innan han kan komma hit. Då har jag inte fått prata med honom. Allt känns så jobbigt just nu, det är inte rättvist att folk ska behöva dö när de inte behöver göra det. Jag hoppas bara att han får bra vård och blir bättre! Jag älskar dig morfar. Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Charlie

Det är så jävla hemskt och orättvist alltså! Men du vet att jag ALLTID finns här för dig även om det kanske inte alltid verkar så, men jag finns iallafall här om du vill prata om det eller något annat. Jag älskar dig så mycket Isabelle (L) Vill inte att du ska vara ledsen !

2007-12-01 @ 02:38:09
Postat av: Anonym

varför har du lösenordsskyddad blogg? :s

2007-12-01 @ 15:32:36
Postat av: Isabelle

Charlie: Tack gumman! Tack för att du finns där, puss!

Anonym: För att jag inte ville att mina föräldrar skulle läsa den, vilket de gjorde eftersom de hittade min blogg genom en länk när man sökte på google.

2007-12-02 @ 12:20:46
Postat av: a

aha okej.. men den är bra :) men charlie har lösenskyddat sin..? hur får man tag i lösen?

2007-12-02 @ 20:18:54
Postat av: Isabelle

a: Tack så mycket, vem är du då? Ja hon håller på att ändra sin blogg och vill inte ha någon hon känner som läsare just nu!

2007-12-02 @ 22:15:54
Postat av: Amanda, 16år och blivande 2barnsmamma

Min mormor, mormors mor och morsmors morsmor. hardött i livmoderhals cancer.

väldigt många i min släkt som dör av det :'(

Så man blir ju verkligen super rädd att det ska drabba ens mamma!


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback