I taket lyser stjärnorna.

Nu ska de göra en film av boken " i taket lyser stjärnorna ". Den boken är faktiskt jätte bra. Och på playahead.se så annonserar de för att söka. Tjejer och killar 13-17 år sökes till långfilmen "I taket lyser stjärnorna". Välkomna till: Debaser (2tr), Medborgarplatsen 8, Stockholm Lördag den 24/11 kl 12.00 - 15.00. Så sit ska jag helt klart gå! har alltid velat vara med i film. Älskar att skådespela och älskar boken, är inte det typ perfekt? Haha, nej men jag ser verkligen framemot att söka. Så bara så ni vet ifall att ni också gömmer eran talang! Ciao<3 

Kommentarer
Postat av: Petra

Den boken är seriöst så jävla GRYM!
jag tror jag dör :) hoppas filmen blir lika bra som boken bara!

Postat av: Isabelle

Petra; Haha jag vet den är skit bra! Håller med dära! :)

2007-11-20 @ 22:15:09
URL: http://isabellebongcam.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback