jag älskar dig

Lördag, jag och nick vaknade halv tolv ungefär och nick skulle hjälpa hans pappa med bilen. Jag satt vid datorn och skrev i bloggen, fixade playahead, gjorde mig iordning ect. Sedan kom han tillbaka och vi kollade på filmen Surf's up, en rolig animerad film som snart kommer på bio. Den var rolig, sorglig och så som sådana filmer brukar vara. Den påminde lite om happy feet. Sedan gick jag till centrum för att köpa en present till nick, ni kommer strax att få höra varför. Jag köpte en nalle med tomteluva och hjärta på magen och en ram med ett hjärta högst upp. Väldigt sött. han blev mycket glad. Sedan spelade vi Def Jam: Fight for NY på x-box. Skit kul fan. Man fick först göra en egen gubbe. Min hette isabelle fast den var en kille, haha! Man fick fixa hudfärg storlek allting. När han var klar så fick man slåss mot en kille för att kunna tjäna pengar. Jag fick mina pengar och köpte nya kläder, smycken och tattos. Sedan slogs man lite till för att få ännu mer pengar och så.

Efter vi kört det ett tag gick vi till centrum för att köpa mat. Vi skulle nämligen äta bara han och jag idag. Vi köpte en massa stuff. Pizza, findus piroger, hallon, vaniljkräm, biskvi m.m. Som en avskeds middag, vi har nämligen tagit en pause. Jag vet att det är svårt att tro efter snart 26 månader. Ni vet inte hur jobbigt det är för mig. Och nu undrar ni kanske varför? Jo för att ibland känner man bara att allt blir för mycket. Det har hänt så mycket under de här två åren, saker som man inte kan beskriva. Så nu har jag valt det här. Även om det kanske aldrig blir vi igen. Och även fast jag skulle kunna gråta mig till sömns varje natt. För att han verkligen är den killen jag vill dela resten av mitt liv med. Men jag måste ju få honom att förstå, att jag verkligen menar allvar i saker och ting. Han kan inte alltid tro att jag komer finnas där, vad han än gör. Så nu kommer de vara tuffa tider framför mig. För honom har jag varit med varje dag nu, finns inget finare än honom och hans familj. Kommer att sakna såååå oerhört mycket! Efter vi ätit kollade vi på filmen Chuck and Larry, den var skit skön, den borde alla se! Nu ska njuta den sista natten med min älskling på ett himla bra tag. Ciao<3



Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback