Jahaja!

Lite dagens, som jag hittade på petras blogg!

Dagens datum och klockslag:
20/11-07 22:27
Dagens Klädsel: Leggings, top, adidasjacka!
Dagens låt: Can't stop the rain - cascada
Dagens dusch: Efter stan, mm skönt!
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens smink: För brun foundation, lite överdrivet!
Dagens händelse: Blev kär i min "blivande" fjällräven jacka!<3
Dagens planer: Är redan gjorda så nu blir det till o sova!
Dagens vill ha: Blingbling från speedway, fjällräven och jeans!
Dagens saknad: Malin bohlin, som inte var i skolan
Dagens tråkigaste: När jag var tvungen att gå upp imorse
Dagens roligaste: Stan med bästavännen
Dagens finaste: Nick börlum
Dagens måste: Få mig en bra sömn!
Dagens köp: Hum.. ingenting
Dagens sjuka: Mensverk, iallamående, huvudvärk
Dagens kärlek: Min sötaste pojkvän
Dagens mående: Trött
Dagens hjälte: Nudlarna, som låg hos mig när jag nästan dog av svält!
Dagens puss: Jadu den får väl antagligen nick den med :)
Dagens citat: Man ska lägga sig tidigt annars är man trött hela dagen efter!
Dagens Tankar: Jag vill ha min fjällräveeen!!

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback