Lyckopiller!

Som sagt så var jag ju väldigt väldigt glad idag. Har haft väldigt roligt idag och skrattat mycket! Innan matten började så kom vår lärare, vi fick tillåtelse att vara i klassrummet medans de andra inte fick komma in och han inte var där. Jag drog ner alla perienner satte på tv:n och vi hade lite disco där inne. Sedan kom läraren precis när vi fixat tillbaka allt. Fick ett urgulligt sms av nick efter jag såg han vid hans skåp. Såhär stod det: Seriöst.. när jag såg dig vid dörren så dreglade jag. ;$ hihi.. OMG vad gulligt! Tihi! Efter skolan tog jag sällis med charly, sedan när jag kom hem skulle syrran fota mig. Men det var för mörkt ute och inge snyggt inne så hon tyckte alla bilder blev fula. Det var ju synd, får väl fota någon annan gång. Jag som kunde följt med nick till han eller följt med charlie och färga hennes hår. Nu kommer jag bara sitta här tills nick kommer. Jag är hungrig också.. ska nog ta en macka snart. Fick godkänt på samhällskunskapen! YEY, 30 av 48 poäng! I rule!! Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback