Måååndag

Först hade vi bild, vi ska göra en egen framsida på en tidning med adobe pacemaker (tror jag d hette). Inte som på en modetidning utan som på en nyhets tidning. Det ska bli jävligt roligt! Efter d hade vi lunch, jag gabbi o charly käkade sedan drog vi till jakan för att gabbi skulle köpa cigg&näspiercing. När vi kom tillbaka hade vi samhällskunskap. Vi höll på med instuderingsfrågor om regeringen. Jag och malin gick ut och satte oss i ett grupprum, vad som hände där är hemligt! :) Sedan var det matematik ;o Vi skulle få en vikarie medans vår lärare ska operera sin höft. Den nya läraren var fan skön! han hette arthur men det utalades arthö-ö. Han snackae mycket med mig och malin och vi hade vårat ståhej! Dessutom tyckte han jag såg ut som en pamela innan han visste vad jag hette (a) haha! Sedan slutade vi. Tyvärr kunde jag inte hålla mig ifrån nick, vad han än gör mot mig verkar det som att jag inte kan leva utan honom? Det är negativt på ett sätt, det är att jag egentligen behövde en paus och han borde fatta att han inte kan göra saker han gör. Men endå är det posetivt för att jag kan krama honom och pussa på honom när han gör sånna där söta ledsna miner! Så han var med mig enda tills klockan var halv tio. Nu kollar jag på csi så hinner inte skriva mer. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback