Njea

Morsning korsning! Tänkte släpppa iväg ett inlägg innan jag drar till skolan. Är väldigt trött idag med, vet inte varför. Åt nudlar till frulle, hade inge mackor hemma. Så nu är jag mätt iaf! Orkar egentligen inte gå till skolan men vi har väl inget val? På gymnastiken ska vi ha dans. Orkar inte byta om. Har endå mjukis på mig idag. Det var ett tag sedan jag hade det i skolan. Men har bara ett par ljusa jeans och har mens. Så det fick bli så nu. Har fortfarande inte lämnat in svenska intervjun. Men ska försöka göra klart den tills på fredag! Måste också läsa i engelska boken. Är på sidan 20 och på torsdag ska vi vara mellan 88-100! Nej nu ska jag nog dra. Ciao<3

image190

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback