Out going!

På dansen idag fick vi tydligen en ny tränare. En kille, han var typ thailändare tror jag? Haha något utländskt iallfall. Jag tyckte först att det var skit synd och ville bara ha tillbaka tjejen som jag avgudade. Men han var verkligen rolig och bra så det löser sig. Först hade vi en hård uppvärmning, och då menar jag verkligen hård! Antar att det var för att han är kille. Sedan började vi med koreografin. Det var till en jätte bra låt (vi ska alltså inte ha stronger) och det var fina rörelser. Vi körde enda till refrängen och man lärde sig jätte mycket nytt. Men han sa att vi kommer ha nya låtar och nya koreografier varje gång. Så då lär man sig lite nya steg på varje men man behöver aldrig sätta hela. Det känns mycket skönt tycker jag! Efter snackade jag o charlie jätte mycket om allting och löste saker som vi behövde prata om.

Till middag blev det chili con carne som mami gjort. Tycker inte om det så speciellt mycket men tanken på att jag skulle ut med gabbi efter gjorde mig glad. Jag skyndade mig att duscha ect. Sedan tog jag bussen till jakan där jag mötte henne. Vi skulle till kungsängen för att möta hocken och tiger. Vi satt och väntade på tåget, i några minuter eller ja inte vet jag länge iallfall. Sedan ser vi massa folk strömma in. -Fuck då vi missade tåget! Vi försökte öppna tågdörren men knappen funka ej så åkte de iväg.. vi var sura men skrattade endå åt det. Så grabbsen fick komma hit. Medans satte vi oss i en metro hållare. Eller gabbi satte sig i en "plåtburk" haha! Sedan kom de och inget speciellt hände. Förens vi skulle hem. Då alla bussar gick sent och jag o gabbi skulle bli försenade hem till våra gamla apor. Men till slut löste sig allting och nu ska jag snart sova. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback