pancakes

Åt pannkakor till frukost/lunch. Det var mumsigt efter all väntan. Sedan spelade jag def jam fight for ny. Jag är nog beroende av spelat måste ta kort på det och lägga in här någon gång. Jag hade bara gjort 2 % nu har jag gjort 26%. Jag håller på att möta fat joe. Jag har skaffat en flickvän där ockå, har tattoos över hela mig ;) önskar jag kunde visa! Sedan var det dans. Jag gick dit från nick. Mötte charlie där. Vi började snacka. Läraren kom aldrig. Vi rullade omkring på golvet, dansade lite själva och snackade sedan drog vi vid tio i sex. Hemma höll mami på med en god farsdag middag. Som ni säkert fattat tar vi det seriöst i den här familjen. Hon gjorde skit god mat! Potatisgratäng och fläskfilé. Köttet var inlindat med någon sorts bacon och låg i en god sås med getost i. Skit gott. Sedan var det efterrätt, vet inte vad det var så kan inte beskriva så bra. Men iallafall så mötte jag nick efter. Vi var ute och snackade lite sedan drog jag hem. Nu sitter jag och äter godis. Är sugen på cappucino. Så jävla gott! Godnatt ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback