Resultat

Har haft väldigt mycket att göra så har inte hunnit skriva. Bland annat så hade jag historia prov idag. Min pappa hade lärt mig ganska mycket så jag tror jag klarade provet galant! Sedan var det du det där med hårförlängningen. Det tog ju verkligen tid att sy och fixa. Sedan när man har det på huvudet måste man verkligen fixa så att ingen ska se, plus att det känns som om det ska åka ut ibland. Men det var sjukt fint och jag är faktiskt helnöjd! Bilder nedan! Har så mycket att göra nuförtiden känns det som, läxor och prov bland annat! Sedan är mitt rum så himla stökigt. Jag har inte ens några rena underkläder för att de ligger alla i en klädröra i mitt rum. Så har fått gå och köpa nya trosor i 5-pack. Så det är ju lite pinsamt att man är så här lat (a) Men jag ska iallfall börja träna lite smått här hemma. Bland annat ska jag göra sit-up's och övningar från dansen, sedan kissande hunden för att få finare rumpa (har hört att rumpan blir mer utåtstående då) sedan har mamma köpt en träningsmaskin som vi ska ha på våran våning längst upp framför tv'n. Så man hoppas ju på att börja träna lite smått igen, undrar vad som hände med joggningen och friskis&svettis bandet som jag körde i sommras (a) ;/

I morgon skulle vi ha slutat halv två. Men självklart blir det inte så. Utan vi ska åka med klassen till någonting i stan, någon utställning, seriöst vem orkar gå på sånt? Så slutar den fyra också, så kanske är hemma vid kvart i fem? PÅ EN FREDAG!! Det är för fan i mig inte klokt, hur kan man komma på den idén? Är fan skit sur på lärarna. Dessutom så måste man själv ha något att åka på och man måste följa med! Nu ska jag träna lite och så, men vi höres, ciao<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tyckte väl att du hade fått längre hår typ jättesnabbt! (;
Men det ser verkligen verkligt ut! :D Skitsnyggt! :)

Postat av: Isabelle

Tack sara! :)

2007-11-12 @ 18:37:27
URL: http://isabellebongcam.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback