Seg morgon

Godmorgon, idag är jag skit trött. Vaknade tio över sex. Höll på att somna om.. Hoppas jag piggnar till snart! Nu på morgonen har vi läxförhör i svenskan på lite knasiga ord. Jag har inte pluggat eftersom att jag haft för mycket annat att tänka på. Ska titta lite på orden påväg till skolan. Har fortfarande inte ätit frukost än, orkar inte det. När jag satte på löshåret idag blev jag verkligen nöjd. Det känns inte ngt alls idag jämfört med vad det brukar göra. Så jag antar att jag vant mig lite nu. Tycker det var värt pengarna. Håret blir inte trassligt och är lätt att kamma. Det ser super snyggt ut och använder inte ens hälften än så det kommer att räcka länge!  Idag efter skolan ska jag och charlie till stan. Jag ska kolla på fjällräven jacka så jag vet vilken storlek jag ska ha. Ska också kolla på cheap monday jeans och säkert köpa ett par. Börjar om 40 minuter så har ingen brådska än sålänge. Men ska nog endå ta och dra mig från datorn. Puss, ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback