Sovmorgon!

Det var ett tag sedan jag skrev, men det har varit så mycket i skolan att jag inte har haft tid! Igår hade vi samällskunskaps prov, och jag tror eller hoppas att det gick bra!

Har haft mycket att skriva men har verkligen glömt bort allting!  Så jag får väl bara ta gårdagen då! Jag och charlie gick till skolan vid tjugo i nio. Vi skulle ha bild. När vi kom dit så berättade vår lärare att vi har fått en utbytesstudent i vår klass. Hon ska gå här i ETT ÅR!  Hon heter adriana ( adri ) och kommer från brasilen. Jag och charlie fick vara de som är med henne, iallfall nu i början. Eftersom att vi kan lite spanska, fast hon pratar så bra engelska så det blev det vi tog. Men om en vecka ska vi börja lära henne svenska, hon kan redan några ord. Iallafall så var hon jätte trevlig. Vi frågade verkligen mycket saker och nu vet vi hur det är i brasilen och lite sånt. Men det händeen rolig sak också! Malin rapade och då skulle jag säga varför vi skrattade till adri, men jag är liksom inte skitbra på engelska så jag sa - haha she raped! Sedan jag ba nej shit jag menar hon ( och så rapade jag )! Hon fattade till slut men men såg att hon blev rädd först innan jag förklarade. Haha tänkte inte på att raped var våldtagen, haha men iallfall.

Vi slutade skolan kvart i fyra. Då gick jag gabi och charlie direkt till ica. Där köpte vi godis till på kvällen, då vi skulle på teater med klassen klockan sju. När vi var klara hade vi bråttom hem. Gabi åkte buss hem till sig medans jag och charlie gick hem till mig. Där lagade jag mitt speciella egna recept på makaroner i sås. Vi hade tända ljus och skyndade i oss maten. Men båda tyckte att det var jätte gott. Sedan fixade vi till oss lite och drog till jakan station. Där motte vi gabi och vi tog tåget in till stan. Där mötte vi malin. Så gick vi till kulturhuset. Fast det var en halvtimme innan det började så malin köpte cheesburgare också kollade vi i punkt shop. Teatern var tre timmar lång och det var en 20 minuters paus i mitten. Jag som bara sovit 6 timmar för att jag hade pluggat var så himla trött! På slutet råkade jag tillochmed nästan somna. teatern var sådär, inte min smak egentligen. Men vi tog 22:40 tåget hem. Sedan där tog vi 23:08 bussen hem. Jag låg på charlie i bussen och vet inte om jag somnade eller inte. Kom hem halv tolv. Skyndade mig att göra mig iordning sedan somnade jag! Men som tur är har vi sovmorgon idag. Vi börjar klockan tolv med bild som slutar halv två. Kan skriva mer sedan, nu ska jag duscha, ciao!<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback