Tråkigaste helgen ever?

På fredagen gick jag hem till nick efter skolan, var sjukt trött och båda somnade. Sedan vaknade vi runt halv sju? Fem över sju kollade vi reprisen på ungly betty som jag missade pga pluggandet. Sedan blev det lite prison break avsnitt från datorn och lite spel, djffny! Sedan sov vi igen.

Lördag, vi vaknade vid tio. Vi hade tänkt åka till stan så att jag kunde köpa jeans. När jag gjort mig iordning och vi hade gått ut så ångrade jag mig pga vissa omständigheter. Vi gick en liten promenix ute sedan drog vi hem til han där vi somnade. Den här gången vaknade vi vid tre kanske. Vi spelade djffny och sedan vid halv fem drog vi till mig för att äta. Mamma och pappa var på opera så de hade lagat en smörgåstårta. Brukar inte gilla sådana men det stod på en lapp att den bara innehöll saker jag tyckte om. Det var bröd, någon krämig ost, rostbiff och ägg. Så den var god. Vi käkade med tända ljus och sedan myste vi på mitt rum. Vi drog till jakan igen vid halv åtta. I centrum köpte vi vi varsin en liters brämhults juice. Och två chipspåsar. Sedan drog vi till nick och spelade djffny IGEN! Inte för att det är tråkigt men fan vad ont man har i tummen nu -.-! Kollade också på filmen ladder 49, den var bra!

Söndag, idag vaknade jag kvart i elva. Pussade lite på den sovande nick tills han vaknade. Då satte vi på datorn.
Idag är det dans. Förra gången blev det ju inställt så hoppas det blir bra den här gången! Ska käka frulle nu, ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback