trötthet

Började tio med bild. Vi håller på med pagemaker men programmet funkade inte förtillfälligt så vi antcknade när läraren visade hur man gjorde. Sedan gjorde man sin egen logga. Jag kan visa reslultatet på hela tidningsframsidan sen när man är klar! Efter det var det lunch. Tog pastasallad med sås på, smakade inge vidare så följde med malin till simhallen. Hon köpte äppelpaj. Efter ett tag kom killen som för några veckor sedan lånade en enkrona från mig. Malin frågade om hon kunde få tillbka den och nu ska jag visa hela dialogen:
malin: du, kan jag få tillbaka min enkrona jag lånade ut förut?
han: oj shit asso jag glömde.. var det du som lånade ut den till mig?
malin: aa
han: men är det okej om jag kommer på ondsdag? är du här då?
malin:avisst
*vi skrattar fett mycket  åt det hela, en enkrona hur löjligt litet är inte det,haha!*
han går undan men kommer tillbaka efter en stund och frågar:
han: vilken skola går ni i?
jag: jakan
han: kakan?
jag: nej jakan
han: det heter jakobsberg.. inget annat än jakobsberg.!
jag: oj förlåt, jag har inte bott här sålänge ( som ursäkt )
han: jasså hur länge har du bott här?
jag: två månader typ
han: är det trevligt?
jag: ja det antar jag
han: vilken klass går du i?
jag: es1b
han: vilka lärare?
jag: eh många?

Sedan sticker vi där ifrån från den knäppa killen som var lite läskig för att gå på samhällslektionen. Jag var skit trött då och orkade knappt skriva men jag gjorde mitt bästa! Sedan hade vi matte, jag kunde verkligen knappt jobba. Jag och malin ritade en skattkarta och gömde den i dörrkanten. Den ledde till våra skåp ^^. Sedan slutade vi och jag drog äntligen hem. Åt lite nudlar, snackaade med nick i tele och kollade på tv. satt lite vid datorn också. Nyss åt jag mat och har så mycket att göra men orkar endå inte göra något nu! Imorgon efter skolan ska jag och malin till vällingby, ni kan få veta varför imorgon. Godnatt ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback