All I needed was the love you gaved.

I natt vaknade jag tre ggr för att jag var tvungen att kissa, men saken var den att det gjorde sjukt ont! Sedan när jag gick upp på morgonen så kissade jag tre ggr innan skolan igen, och det gjorde så ont så man bara ville försvinna. Ungefär som om en taggtråd bara gled där nere och man kunde ej kissa klart. Okej det kanske är lite intimt det här men måste bara skriva om det. Jag pratade med mamma och hon sa att jag säkert hade urinvägsinflamation, hur fick jag det? Jag skulle dricka mkt vatten och köpa en tranbärsjuice. det var 1 liter och hon sa att jag skulle dricka upp allt idag på kvällen. Hoppas bara det går över. Och det känns som om man vill kissa hela tiden ,som om man nästan kissar på sig, fast man ej behöver så man får liksom gå och hålla sig. Och man vågar inte heller sätta sig på toan för att det gör så ont. Men iallafall över till skoldagen.
Till lunch i skolan var det tomatsoppa, men kan man verkligen säga tomatsoppa? Det var liksom som en tjock sås, och den var ej röd utan som korvstroganoff färg. Men det funkade att äta med makaronerna och tre limpmackor med ost på, haha! Det fanns ingen plats i matsalen så jag och charlie satte oss utanför. Juste resten av fantastic 4 var sjuka, så man saknade ju dem lite men dagen gick iaf rätt fort. Vår gymnastik var nog den roligaste jag haft i mitt liv. Vi började med uppvärming, så skulle hon sätta på musik så skulle vi dansa elr gå elr ngt i samma takt, så bytte hon låtar ibland. Sedan ställde hon sig i mitten av en ring av alla elever. Så skulle vi härma henne, så vickade hon på rumpan och snurade höften? Haha det såg sjukt kul ut och alla skrattade, killarna var sjukt roliga! Okej att vi bara har tre stycken men iaf, stackarna. Sedan hade vi histora, den gick väldigt snabbt, vi ska tydligen ha prov på det vi läst om nästa vecka, suck. Efter skolan drog jag hem till nick. Vi åt mackor sedan köpte vi juicen och drog hem till mig. Här åt vi mat och kollade på tv, alltså det vanliga. Men måste göra en historia läxa till imorgon också. Har världens bästa låt i högtalarna just nu, vet inte vad den heter men har den på playahead. Bongcam heter jag där. Men har du inte playahead kan du kolla här
http://bongcam.playahead.se/ fast min låt är ej med där. Nu ska jag mysa med nick. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback