Bilder från klassresa!

Idag vaknade jag o nick hos mig, vi drog nästan på en gång hem till honom. Han bor nära centrum så vi gick dit så att jag kunde köpa lite nya trosor ( det var nööd! ) Sedan drog vi till han igen för att käka frukost, gårdagens pizza. Han hade också laddat ner tre prison break avsnitt som ej kommit ut i sverige än. Ska inte avslöja någonting, det behöver ni inte oroa er för, men nu vill jag verkligen ladda ner avsnitt nr 6, för det är så himla spännande, som alltid. Så nu är det fyra serier jag följer konstant. Desperate housewives, ugly betty, heroes och självklart prison break. Vi har också kört lite x-box. Ett bil spel, vi ska lira det lite senare med så kan ta någon bild och lägga in då ;). Nu har vi precis ätit middag här. Makaroner med köttbullar och ostsås. Mumsfilibabba! Juste har hittat lite bilder från klassresan i nian från göteborg som jag tänkte lägga in. Saknar verkligen klass 9c! Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback