Dansen gjorde min dag lyckad!

Nick skickade en massa bilder från min kamra över msn idag. Fick en massa snygga och bra bilder. Ska lägga i någon/några här nere. Idag vid kvart i fem mötte jag Charlie och vi åkte med henes moppe till dansen. Jag var verkligen fett taggad. Dansen gick verkligen sjukt bra tycker jag. Det var bara sista steget som fortfarande inte sätter sig. På ett steg skulle man kast högra benet ut och snurra, svårt att förklara. Men jag råkade alltid kasta ut det för kort. Sedan sa hon att man skulle kasta längre ut. Då kastade jag så långt ut att jag tappade balansen och ramlade över stackars Charlie. Vi började as garva och föreställde oss hur det skulle sett ut i slow motion, haha! Men det var sista gången vi höll på med den låten. Nästa gång kommer vår söta lärare vara borta, hon ska tydligen åka på semester. Så vi ska ha en vikarie, en kille, enligt henne är han verkligen en bra lärare. Så jag hoppas det. Sedan är det lov då har vi ingen dans, fuck då! Söndagen efter lovet kommer hon ha oss igen. Då ska vi köra till låten Stronger med Kanye West. Älskar den låten så det ska bli skit kul! Just nu sitter jag och lyssnar på låten Big girls don't cry med Fergie ft. Sean Kingston och det måste verkligen vara den bästa låten någonsin! Jag älskar den sjukt mycket! Ska snart sova, men mitt hår är blött efter duschen så det är väl ingen idé än, imorgon ska vi börja med bild klockan tio. Fast egentligen så ska vi ha omprov i samhällskunskap klockan åtta. men jag hade helt glömt bort det och har inga böcker. Så de får skylla sig själva om vi "glömde bort det" eftersom det inte är på vår skoltid tycker jag. Men ska lyssna på musik och chilla nu. Ciao<3
image85image83image86image90

Kommentarer
Postat av: Charlie

hahaha seriöst, jag vände mig åt vänster så kommer en isabelle farande :o fan vad rädd jag blev du ba WÄÄÄÄÄH hahahaha! :D

Postat av: Isabelle

hahaha jag vet, så jävla nice :D hahahahaha!

2007-10-22 @ 19:43:42
URL: http://isabellebongcam.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback