Deprimerad

Jag är sjukt deprimerad, känns verkligen som om jag inte har en blekaste aning om vart jag ska ta vägen. Orkar inte gå in detaljerat, men allt är bara sjukt jobbigt nu. Det tar på mig skit mycket. Egentligen har jag känt det här sedan sjuan nu. Är det tonåren eller vad är det som händer? Är det verkligen mening att det ska vara så här? Känns som om jag inte har lust till att göra någonting längre. Som om jag gett upp? Men det har jag ju inte. Allting är bara så himla komplicerat. Och det finns faktiskt inte en enda människa jag kan prata om allt jag känner med. Det är nog det som är det svåraste. Vem ska jag vända mig till? Bästisen, pojkvännen? Nej ingen av de, för de skulle inte förstå. Inte ens värt ett försök, eftersom att vissa saker handlar om dem. Har inte tid att skriva nu iallafall, så ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback