En helt "vanlig" måndag

Som sagt så började vi skolan klockan tio, och charlie var här kvart i. Vi vandrade till skolan på ett glatt humör. På bilden skulle vi rita negativa saker. Malin var inte där, jag saknade henne jätte mycket faktiskt. Men på slutet skulle Rebecka i klassen stå modell och vi skulle rita av de negativa bitarna, och imorgon ska vi rita det posetiva. Under lektionen kom nick och peo och gjorde mig på ett glatt humör. De tog ett äpple ( som man fick ta gratis ) och gick, hörde att de slängde äpplena sen, onödigt. Men iallfall så hade vi lunch efter. det var potatisbullar. Tycker det är gott! jag tog fyra stycken. Sedan drog vi till ytc byggnaden. Vi mötte Tobbe,Röven,Hocken, Daniel och några till. Vi hälsade och följde efter de, lite väl mkt (a) haha! Sedan kom vi till en branddörr, brevid var det en knapp som det stod nödknapp eller något på. Vi började driva om att vi skulle trycka på knappen. Sedan började jag gå därifrån, så hör jag ett högt tjut. De tryckte! Det visade säg att gabriella hålt tummen på den så tryckte charlie på hennes arm. Så det var inte med flit, men vi började skynda oss därifrån. Vi hörde lärarna ropa. Men jag hade inte gjort något, så fortsatte springa ut ur byggnaden. Någon ropade gabriella. Jag trode det var någon kompis och stannade, men det var en lärare som varit lärare för henne. Charlie sa åt mig att springa och vi sprang, medans gabbi var kvar. Dåligt samvete.. men vi möttes senare. Det visade sig att det där kostade en massa pengar. Och läraren sa att jag och charlie skulle söka upp honom sedan. Ofta jag tänker det när jag inte ens gjorde nånting? Men iallfall, det var ganska komiskt. Man lever ju bara en gång, haha! Vi satte oss i datasalen.

Klockan tio över två var det matte. Var så okoncentrerad, satt helt tyst, men lyssnade på musik och ritade. Vi slutade fem över tre och jag såg nick vänta utanför. Vi började såklart bråka. Haha nej skojar bara, men jag har märkt att det är en ganska vanlig replek i min blogg, haha! Nejmen vi drog hem till han, käkade lite nudlar. Sedan kollade vi på tv och myste. Jag visade lite stretch övningar från dansen. Och på något sätt råkade jag böja mig samtidigt som han lyfte benet. Så hans knäskål knockade mig läpp. Så tanden åkte in i läppen. Sjukt ont. Jag gick till toaletten så såg jag att det blödde, hoppas jag inte får fläskläpp, känns lite som det. Sedan skulle jag till toaletten lite senare för att kolla igen, så öppnade jag toan så stod nicks pappa och kissade, jag blev så chockad. Orka att man inte ens stänger dörren? Jag skyndade mig att stänga och det kom ur ett litet - oj,förlåt. Sprang in i nicks rum. Riktigt pinsamt faktiskt! Sedan kollade jag på tv tills vi drog hem till mig. Jag käkade sedan satt jag vid datorn och snackade med gabbi om en.. aa.. lite privat sak ;) myste med nick som sov, han var alldeles varm och söt. Sedan skulle han hem vid halv tio. Så nu har jag bara suttit här vid datorn. Datanörd som jag är. Ciao<3




















Saknar mitt blondie lite<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback