Första helgen i oktober

Fredag: Vi hade bara två letktioner i skolan. Jag och charlie gick dit tio i tio för at ha spanska, läraren var dålig och allt blev för mycket så jag kanske hoppar av. Mitt eget modersmål, känns skumt, men mamma kan alltid försöka lära mig. Sedan hade vi bild, vi ritade manga och det var jäte kul, jag tycker jag var jätte duktig ocg fortsätter rita det här hemma. Efter skolan var jag med nick, såklart. Vi sov... tills klockan sex ungefär. Sedan skulle vi åka till donken men eftersom att min urinvägsinfektion blev dålig igen så hade jag verkligen ingen lust, men nick tvingade mig som alltid, fan. Så hans familj och jag åkte dit, sedan var det meningen att vi skulle ut med charlie och alla. Men klockan var så mkt att vi inte skulle hunnit! Så det blev film med hans brorsa och så :) sedan gick vi och lade oss. Gick på toaletten typ 5 ggr pga av all dricka jag måste dricka.
Köpte en ny tranbärs juices idag, måste verkligen få den här infektionen att försvinna, det är sjukt jobbigt. Iallfall jag och nick åkte till kista idag, för att lämna tillbaka de svarta byxorna jag köpte förra helgen, de kändes onödiga just nu. Sedan kollade vi på lite prydnadskuddar osv. Vi åt hemma hos mig vid kvart i sju, mina föräldrar var på teater. Sedan gjorde vi oss iordning för utekväll. Vi tog bussen till fjällenskolan sedan gick vi omkring och det var inte så kul som jag hoppats. Vi drog till någon fest där ingen fick komma in och det blev bråk. Så vi drog till lund, där stod vi hela kvällen och hade skit tråkigt. Men jag vill iallfall tacka Sandra,Charlie,Stoffe,Gabbi och de som gjorde mig glad därborta. Jag,charlie och nick drog vid tjugo i tolv sedan satt vi vid fastebol och snackade innan vi skilldes åt och jag och nick drog till mig. Nu kollar vi på trhiller och äter chips. Jag hoppas stoffe ger dig godis nu sandra, haha! Det var helgen det. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: sandrish

haha jag fick 2rader apelsinchoklad iaf, pusspuss


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback