Frågor (:

Nämn något som gjorde dig glad igår: fick vit choklad mousse
Vad gjorde du kl 8 i morse? fixade mig iordning
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? chattade med stoffe@msn
Det sista du sa högt? Meen niiiick stäng dörren!
Vad har du druckit idag? Vatten,mjölk,läsk och juice
Vad var det senaste du åt? Godis i högsta grad
Vad var det senaste du köpte? En svart tunika från ginatricot
Vad är det för färg på din ytterdörr? Svart
Vad är det för väder hos dig just nu? Ser inte, mörkt
Godaste glass-smaken? Hallon sorbet
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja såklart!
Sover du tungt? Inte ofta
Drömmer du mycket? Ja varje natt
Mardrömmar? Ja nästan alltid
Vilket ämne är roligast i skolan? Bild och idrott
Trivs du med ditt jobb? Har inget jobb, trivs med det
Favoritklädsel? Taights,benvärmare,kofta och stövlar
Favoritlåt just nu? Only you med Joshua Radin
Vad ser du om du tittar åt höger? Skrivbord, lite säng, vägg och kläder
Vad gör dig glad just nu? Att det bara är fyra dagar tills fredag
Vad ska du göra härnäst? Ingen aning, haha
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad och pigg som en lärka!
Favoritgodis: Surt och sallt och choklad
Kläder just nu: Rosa klänning
Musik just nu: Akon- Sorry blame it on me
Sommarplaner: Ojojoj då!
Hur många kuddar sover du med:4 stycken
Spelar du nåt instrument: Nej, har spelat piano
Morgon- eller nattmänniska: Både och, beror på
Vilka är viktigast för dig: Mina närmsta vänner, min pojkvän och min familj!
Bio eller promenad: Bio mest, men promenad också!
Är du kittlig: Ja, speciellt vid öronen och midjan
Snarkar du: Nej, inte vad jag vet
Stjärntecken: Väduren
Äckligaste insekten: Nästan alla seriöst, hatar allt sådant
Vad vill du jobba som? Vill bli något känt!
Stökigt eller välstädat? Stökigt, fast vill ha d fint, men är nog ej den typen
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Aldrig i livet, höjdrädd!
Gillar du att sjunga? Jag älskar att sjunga, har uppträtt flera ggr på elevkonserter
Anser du att du är stark? Ehm.. njee
Vad gör du om du får hicka? Sväljer tre gånger eller håller andan, fast d funkar ej
Vad längtar du mest efter just nu? Till fredag, för då ska jag och nick sova hos stoffe och se på film!

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback