Helgen som varit.

Fredagen fick jag bara vara hemma på, vi åt hembakad pizza hemma, inte lika som hans mammas pirog. Men det var gott, sedan kollade vi på film och lite sådant. På lördagen så var vi hos mig bara för att vi var så sega. Sedan duschade vi och drog hem till han för att äta. Yey luft äntligen! Haha nejmen det var skönt. Vi skulle tydligen äta ute men hans pappa ringde och så att de skulle beställa hem. Jag och nick tog kebab med bröd, han utan vitlöks sås? Det är nästan det godaste ju! Jag var så mätt så plockade ut det sista av köttet ;$ och åt brödet och salladen. Sedan fixade vi oss för att åka till stoffe, nicks kompis. Vi drog till bussen, vi skulle av vid typ, hum neptunusvägen? iallfall vi satt där och kollade ut genom fönstret för att se om vi såg de. Så sa nick - tänk om vi skulle åka förbi dem bara så ser de oss sitta här. Vi skrattade mkt åt tanken. Sedan var vi på en hållplats som hette tellusvägen. Så stod de två killar därute. Om jag inte hade haft min fina hjärna hade det blivit som vi just skämtat om. Vi skyndade oss av och hälsade. Den andra killen hette peo. Vi drog hem till stoffe där vi skulle kolla på film. Sin city, den funkade väl. men eftersom att den mestadels är svartvit störde jag mig lite på det. och nästan bara nakna tjejer.. och såg den med tre killar! Men jag myste under täcket med hans katt, den var ur söt. Tror den hette emmy, inte säker. Vi drog med halv tolv bussen och var hos nick istället. Där myste vi och kollade på tv, vi somnade sent. hans föräldrar var på fest så det var vi och hans brorsa där. Sedan på söndagen skulle jag på dans,så gick jag hem i spöregnet, då gick min mobil sönder. Så nu har jag ingen mobil, mitt liv. Buhu! Men dansen var skit kul, jag kunde ganska mycket tyckte jag, förutom på slutet då jag kom av mig helt och bara stod där. Haha, sedan drog jag hem och skulle fira min brorsa som fyllde 21 år! Grattis, again. Så vi firade med god middag och vit shokladmousse till efterrätt.

Idag var det skola, det var en vecka sen sist, men hade inte saknat det ett dugg. Förutom malin och alla! Bilden var rolig och jag blev klar med det jag skulle göra förra tisdagen. Sedan hade vi lunch, jag och malin tog vegetarisk, nudlar och något. Ganska gott! Sedan drog hon och jag till simhallen, där träffade jag en gammal klasskompis. Vi hälsade, sedan köpte jag en stor äppelkaka med vaniljsås. Malin köpte en risifrutti och en chokladkaka. När vi satt där vid ett bord ser jag att två äldre killar tittar på oss. sedan går en av de fram till malin och frågar om hon har en  krona att låna för att han skulle köpa vatten men hade bara en krona och det kostar två. Hon säger nej och då vänder han sig till mig och frågar. Jag säger nej att jag bara har en femtilapp, då tittar han på mig en mördande blick, nejmen jag kollade i min väska och hittar en krona som jag ger honom. Då frågar han om han ska lämna tillbaka den nästa vecka? ( haha avisst samma tid och plats) En krona grabben? Det är lungt! Sedan drog vi på lektion. Samhällskunskap, det gick fort endå. Sedan matte då jag hade prov, som gick, typ sådär. Sedan slutade vi och jag och nick drog till centrum för att han skulle kolla på linser. Det tog ett tag sedan var jag tvungen att dra hem och käka, äcklig soppa. Så äter kakor nu, mums! Nu ska jag mysa med nick, ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback