Hola!

Nu sitter jag på min spanska lektion, orkar ej jobba. Kommer ej kunna skriva så mkt eftersom att läraren kan se.
Innan spanskan hade vi matte, charlie suddade i mitt ansikte så mitt smink försvann lite, då skulle jag göra på henne men hon höll för så jag gnuggade suddet på henne och råkade göra illa henne, stackars sötisen. Oj vi slutar typ nu, då ska vi lunch, MUMS! Men jag kan skriva sen när jag kommer hem för jag har mkt att berätta. Nu börjar alla gå ska ska stänga av datorn. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Julia

Isabelle, va har du köpt den där rosa söta munkjackan :) /Julia <3

Postat av: Isabelle

Julia: på intersport i jakobsberg centrum om det är adidas jackan du menar :)? Men den har ingen luva så att du vet!

2007-10-03 @ 19:06:13
URL: http://isabellebongcam.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback