Höstlov!

Det har hänt så mycket i veckan att jag inte har haft tid att skriva. Har bland annat varit väldigt förkyld, så typiskt nu till hösten! Så har mest knarkat halstabletter och alvedon med te. Det har faktiskt hjälpt lite. Men nu har vi höstlov och det är ju verkligen skit nice. Lovet började igår, filmkväll med nick. Vi kollade på Simpsons the movie och Den nyaste Harry potter. Potter filmerna är verkligen inte som böckerna. Älskar verkligen böckerna men filmerna är bara dryga, de blir bara sämre o sämre. Har kollat på alla tretton avsnitt av heroes idag. Det tog praktiskt taget hela dagen. Sedan skulle jag varit med Charlie.. Jag var lite sur på henne för att hon tagit sönder en av mina navel piercingar. Så vi tjaffsade och hon svarade inte vart jag än skrev. Så då skrev jag att jag inte skulle vara med henne, men det klart att jag skulle! Så svarar hon något med " oj, glömde att vi skulle vara, förlåt, är inte hemma. Men du är säkert endå med nick (: " Så tack för den dissen, ofta att man bara glömmer sådär. Så då blev det ännu en filmkväll med nick.. typ. Vi åt hos mig, och snackade med peo i tele ( den tibia nörden ). Till efterrätt var det banana'split. Så sjukt gott! Sedan drog vi till honom igen. Kollade på lite filmer på tv'n och nu ska tydligen nick sova. Så lovet har verkligen börjat "bra" ! Haha! Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback