isabelle

Tio första:
Första bästa kompis: Sofia och my

Första kärlek: Christopher dagis
Första husdjur: Hund, max
Första semester: I mammas mage
Första jobb: Aldrig haft
Första köpta skiva: Absolute music 24 tror jag
Första riktiga kyss: Marcus
Första piercing: Hål i öronen
Första konsert: Magnus Carlsson

Nio sista:
Sista alkoholdrycken:
X-cider

Sista bilfärd: Minns inte
Sista filmen du såg: Pirates of the caribbean - at world's end
Sista bubbelbadet: Birka paradice
Sista spelade cd: James Blunt
Sista gången du grät: Fredags eller lördags
Sista måltiden: Ris och korvtroganoff + en mandarin

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Ja
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja
Varit på tv? Jag tror jag var med på ngn sak när jag var liten
Fått ditt hjärta krossat? Ja massa
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Kanske , osäker
Haft ett one night stand? Nej
Busringt till nån? Ja flera gånger!

Sju saker du har på dig:
Trosor,bh,strumpbyxor,leggings,klänning,linne och kofta!

Sex  saker du gjort idag:
1.
Sovit
2. Tittat på film
3. Gått
4. Ätit
6. Läst skvallertidning



Fyra  personer du kan berätta allt för:

Ingen


Tre  val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Svårt, choklad ibland chips ibland

Två saker att göra innan du dör:
Resa mycket och skapa familj.

En sak du ångrar:
Privat


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback