Jag och malin "mobbade" haha

Igår drack jag nog 2 och en halv liter vätska pga inflamationen, och det hjälpte faktiskt. Nu har jag inte lika ont det svider bara lite. Men på två timmar på kvällen gick jag på toaletten fem ggr så, haha. Och på natten tre ggr och tre ggr innan skolan, men sedan lungnade det sig. Idag var skolan seg men skön. Vi började klockan nio med bild. Där skulle vi plocka en nyponkvist som vi sedan målade av i blyerts. Sedan skulle vi måla av de i akvarell. Efter bilden skulle vi ha skolfoto, och man kan ju bara hoppas att det blev bra. Haha orkar inte gå in på detaljer där inte. Vi missade lite av samhällskunskapen men fortsatte med den iaf. Sedan var det äntligen lunch. Laxpanetter? Det var iag friterad (fridilutti, malin ;p) lax. Det var gott. Men inte mums. Efter det skulle vi ha engelska, men vi var i ytc (yrkes tekniskt centrum tror jag det står för) byggnaden innan där jag och malin hade roligt i hissen så vi kom lite försent. Jag och malin hade jätte roligt på lektionen, vi spelade ett spel med sara och natalie och då lärde man känna varandra bättre. Som sara, hon gillade att åka motorcross så det var ju nice. Sedan fick jag flumm-damp och började ksta mina pengar upp i luften och skrek- jag är rik! Men då fick läraren utbrott och särade på alla i klassen :s men iaf. Sist min inte minst var det historia, det var nog det roligaste på hela dagen. Inte själva ämnet utan vad jag och malin hade för oss. Vi skrattade så mycket att vi båda fick sminket att rinna. Men mest malin, då började jag skratta ännu mer eftersom att hennes ögon var helt svarta runt om. Och charlie och gabbi "mobbade oss", visst malin? Vi gick ner til skåpen efter den lektionen för att säga hejdå, charlie hade gått och jag och malin hann ej säga hejdå. Men jag sa hejdå till malin och gabbi. Men gabbi och jag blev ledsna för att vi skulle behöva lämna varandra. Men så sa hon att vi sågs imorgon då sa jag att vi bara har bild då och att vi ej är i samma grupp. Så då kramades vi ännu hårdare. Sedan sa vi hejdå. Det var skoldagen det.
Efter skolan skulle jag laga mat. Jag och nick gick hem till mig och lämnade saker, sedan gick vi till ica för att handla mat. Och gissa vem jag träffade på där, jo gabbi! Vi kramades och sa att vi saknat varandra men vi skulle endå synas imorgon på kvällen. Hon var där med arses, de satt och käkade ett ton kakor och drack flera kilon kaffe, så då sa vi hejdå och gick. Till mat blev det pastasallad alá isabelle. Det var iaf verkligen mums, är fortfarande mätt. Klockan nio ska jag kolla på heros, det ska malin och säkert sara med. I love my life, ciao<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, klart jag kollade på Heroes! ;) Fast på datorn då.. ^^

Postat av: Isabelle

Haha nice nice :d

2007-10-04 @ 22:38:05
URL: http://isabellebongcam.blogg.se
Postat av: Josefin

Vi gjorde exakt samma sak i ettan på bilden! :p

2007-10-05 @ 10:55:08
URL: http://josefinb.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback