Jeansen

Sitter i skolan nu, vi börjar kvart över ett, med bild. Idag har det redan hänt mycket. Det började med att vi hade svenska tjugo över åtta. Eftersom jag var sjuk förra veckan så missade jag "ett prov" vi gjorde. Vi har läst en bok ' Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö' så vi skulle skriva svar på frågor om den. Det gick ganska bra, men fick nyss reda på att jag skrvit fel om en av huvudpersonerna, haha. Aja jag fick sitta i ett rum en bit bort. Där skrev jag 9 A4. Sedan kom jag tillbaka till lektionen, då visade det säg att vi hade engelska? Så jag hade suttit där hela svenskan och lite på engelskan. Sedan var det matte. Fick tillbaka provet. fick 7/33 så det blir ig varning på mig. Men det är inte så lätt fan, hatar matte. Sedan har vi haft hål. När jag gick i korridoren så hörde jag ngn som sa: jeansen jeansen, jag orkade inte bry mig men det var bara jag som hade jeans där? Jag gick förbi där på tillbaka vägen och det var tre turkar där. De sa att jag skulle komma och att en av de ville fråga något. Men han vågade inte så vi gick. Sedan började jag och malin undra varför saker heter som det gör? Varför heter fönster fönster och inte blomma? Alt är så sjukt, och huden? Vadå hud, vem har sagt att det ska heta så och inte gummi? Haha så vi har typ snackat om det tills vi satte oss här för att.. ja surfa lite. Nu ska jag fixa lite med photoshop, fett kul. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback