Kallhäll kväll.

Vid fyra tiden mötte jag Paula. Vi åkte till hennes storesysters lägenhet vid kallhälls station. Det var verkligen en jätte fin lägenhet! Där fanns hennes syrras två små katter. De var nog de sötaste jag sett! De hette muffin och mymlan. Jag gillade mest mymlan, flickan. Den var svart och vit. De låg på våra magar och sov medans vi kollade på shrek 3 som jag sett innan. Vi snackade om lite allt möjligt eftersom att det var så länge sedan vi träffats. Vi tog bussen hem som gick elva över sju. Sedan åt jag pizza hos nick. Vi kollade på ugly betty medans och nu kollade vi nyss klart på desperate housewives. Vi ska snart dra hem till mig, han ska sova över. Slutar det här inlägget med några söta pics, ciao<3
image98image100image99

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback