Kung fu hustle

Idag vaknade jag av en mardröm, det handlade om nicks klasskompis guis. Han försökte våldta mig typ, då sprang jag iväg och då började han kasta snöbollar på mig, jag ba vad gör du? Men han var bara så himla sur och svarade inte. Jag sprang in i en stor sal där det satt massa folk, jag sprang till nick. Och sa att jag var tvungen att snacka med honom, så berättade jag och han sa att han skulle slå guis men det ville inte jag. Sedan gick jag tillbaka till mitt klassrum med alla klasskompisar, men utanför fönstret ser jag en stor klunga, och i den klungan bråkar nick och guis, de slår varandra och båda har tårar i ögonen. Sedan vaknade jag. Antar att jag drömde om guis för att jag och nick träffade honom i kista igår, och bråket var väl för bråket igår. Aja nick sa också att jag skrattat i sömnen igen, och att han hade frågat varför och att jag ej svarat. Men saken var den att jag inte ens kommer ihåg, men jag kommer ihåg att i drömmen så kom det helt plötsligt en röst som frågade varför jag skrattade och det var ju lite creapy.

Nick gick vid ett efter att vi bråkat om en massa. Då satt jag vid datorn tills dansen skulle börja, typ vid tre började få kramp i magen men jag försökte skita i det. Men det höll i sig hela tiden, och jag undrade om det hade med infektionen att göra. Men 16:40 mötte jag charlie vid tunneln och vi åkte iväg. När vi kom fram var det öde där, två tjejer från vår grupp trode det ej var ngn dans så de åkte hem, fast klockan inte var fem än. Vi tänkte åka först också men vi stannade lite och då kom dansledarna och släppte in oss, synd för de som åkte iväg. Men eftersom jag hade så sjukt ont kunde jag inte vara med. Jag gjorde styrkan och tänjingar men sedan ballade jag ur. Jag satt och tittade på och försökte lära in allt istället, men eftersom att jag hade så himla ont kunde jag inte ens sitta, så när det var 40 minuter kvar gick jag ut och lade mig i en soffa. Och det var inte direkt så att jag njöt av att ligga och lata mig, utan jag vred och vände på mig och bara önskade att dansen kunde ta slut så jag kunde åka hem. Sedan slutade den och vi åkte hem, jag lade mig i sängen på en gång men då var det mat. Jag tog tempen och en alvedon. Jag hade 37,8 vilket inte är så mkt, men endå lite. Sedan åt jag och lade mig i sängen igen, där jag inte kunde röra på mig, inte ens byta ställningar. ( Juste imorgon ska jag till vårdcentralen och kolla upp allting med infektionen och smärtan.) Efter ett tag gick det över och jag väntade på att nick skulle komma. Vi skulle reda ut allt som hänt men båda började gråta istället, så då sa jag: kan vi inte sätta på kung fu hastle (som jag sett 6 ggr ) så vi skrattar istället? Och det gick han med på, och inga fler tårar den här kvällen iaf. Men vi har inte riktigt löst allt än men jag tror nog det löser sig. Nu ska jag göra mig iordning och snart sova, ciao<3
image72
Målade på bilden i torsdags, det ska föreställa nypon, fint va?

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja den är fin! :)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback