måndag morgon

Då var helgen slut då, försov mig lite imorse men jag är endå klar nu och börjar inte förens tio, med bild. Jag är egentligen klar med det jag håller på med på bilden på måndagar men funderar på att göra om allting, igen. Här sitter jag iaf helt klar i mina ljusa jeans min AND1 tröja och mitt nya smink på mig. Mascaran var ju sjukt bra, borsten var så mjuk och rörlig. Och inga klumpar blev det heller så. Tittar på mina naglar, de är så himla fina och vill inte att konsten på dem ska försvinna. Okej att de kan göra om det i annat mönster då men det var så vackert såhär. Jag ska snart stänga av datorn ville bara skriva lite innan skolan börjar. Jag längtar tills nästa helg, ska ut med charlie och alla då hade jag tänkt, eftersom att det ej blev något den här elr förra helgen. Nej nu ska jag tagga, ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback