Premiär!

Började tjugö över åtta med svenska, vi fick reda på vad vi fick på bok recensionen. Jag fick vg+ och hon sa att jag var påväg mot mvg. Jippi! Sedan hade vi engelska. Där vi bara lyssnade på en text. På matten hade Tord genomgång, alla i klassen fick sitta med folk de inte brukar sitta med. Men jag och malin satt med varandra endå för annars kan vi inte jobba tillsammans. Han frågade om man hade 620 kr och hade en ökning på 8%, hur mycket pengar hade man innan då? Jag räckte upp handen, vilket ingen annan gjorde. Jag fick säga. Och jag sa att man tog 620 delat på förändrings faktorn som är 1,08. Då blev svaret 574 och jag hade helt rätt! Inte dåligt för någon som har ig varning va ;)? Lunch.. äcklig mat och inte någon interessant rast. Bild. Vi fick rita av Camilla i klassen som posetiv. Sedan fick vi gå hem. Jag mötte nick vid två och drog hem till honom. Där somnade jag på engång och vaknade tjugo över fem. Då skulle nick äta och efter det drog vi hem till mig. Hemma var det fisk, blää! Men det var iallfall ostkaka med jordgubbssylt och grädde till efterrätt. MUMS!

Idag är var det premiär för ugly betty, kollar på det nu men det är reklam! Efter det är det desperate housewives. Så nu har man fullt upp på tisdagar från klockan åtta till tio. Det är verkligen mina favorit program det finns inga bättre! Nu måste jag skynda mig innan reklamen är slut! Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback