Ratatouille på smällen?

I torsdags var det 25 månader för mig och älsklingen. Jag fick laga mat, min berömda tortellini. Det smakade utmärkt. Igår var det fredag. Jag skulle ju varit hos totte men han skulle på fest så allting sket sig. I skolan hade vi bara en lektion, svenska. Så jag slutade tjugo i tio. Då gick jag till jakan med gabbi och malin. Gabbi köpte påfyllning till mobilen. Sedan satte vi oss i datasalen i vår byggnad. Efter det drog de för att lunch och jag mötte nick. Han och jag hamnade i ett litet bråk som jag inte orkar ta upp. Jag ville inte ha mat så jag satt bara och tittade på. Sedan skulle han ha lektion så jag fick vänta utanför hans klassrum i ungefär en timme. Somnade typ. Haha, vi gick vi hem till honom efter han hade slutat. Där somnade vi på direkten, vi sov till ungefär kvart över fem. Jag skulle egentligen äta där, pirog. Men hans mamma sa att hon skulle laga den till på lördagen istället. Så då ville jag inte äta där utan jag gick hem och åt hemlagad pizza. Sedan drog jag hem till honom igen och klockan var då halv nio. Då frågade nick hans pappa om han fick sätta på datorn ( han har haft dataförbud sedan i sommras) och hans pappa sa ja. Vi började med att lägga in låtar på våra mp3's. Sedan laddade vi ner en massa filmer. Vi började med att kolla på Ratatouille, det handlade om en råtta som kunde laga mat. Haha men den var faktisk bra. Vi somnade vid två tiden.

På lördagen vaknade vi halv tio, sedan åt vi frukost. Vi satte på datorn och jag skulle få spela the sims 2, som jag inte spelat sedan jag åkte till Capri. Och jag älckar det! Men jag började bråka med nicks lillebrorsa + nick så stängde av allt jag höll på med och satte mig på toaletten för att fixa mina naglar. Vi blev sams ganska sent. Och då skulle vi äta pirog. Den var inte lika god som vanligt, men den var god, jag åt två stycken. Så skulle vi kolla på en annan film, och jag valde På smällen. Jag hade velat se den länge och den var faktiskt bra. Lite läskiga bilder i slutet dårå men haha, den var mycket bra. Sedan spelade jag the sims lite medans nick satt vid hans brorsas dator. Efter det drog vi hem till mig, klockan var då kvart i tolv. Hos mig drack vi cola, kollade på ngn vampyr film och sedan sov vi. Nu är det söndag. Nick drog tolv för att han skulle hem och städa. Han tog med sig min digitalkamra så att han kan lägga upp bilderna och skicka till mig ( det funkar ju inte på min dator ) så jag kan lägga in några bilder sedan! Nu ska jag sitta här tills jag ska dra på dansen, och den här gången har jag övat. Kan verkligen mycket nu! Men jag försöker lägga in mera inlägg sedan, ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback