Sjuk hela veckan

Jag gick inte till skolan på hela veckan. Istället var jag hemma, satt vid datorn och låg i sängen. Det är därför jag inte har skrivit så mycket, eftersom att jag mått dåligt. Det har ungefär varit som ett lov, fast med lite smärtor i njurarna, illamående och saknad av vännerna och luften utomhus. Nick har kommit hem till mig varje dag efter skolan så man har ju inte varit ensam iallfall. Så var det fredag igår, man trode man skulle kunna gå ut men självklart fick man inte det, så satt hemma med nick och kollade på film. Så gick vi och lade oss vid två. Nu har vi precis vaknat och ska snart kolla på film. Ska försöka se till att jag får gå ut idag, iaf hem till nick, orkar inte vara instängd i mitt rum en dag till! Och dessutom slutar jag ta antibiotikan idag, tror jag ska kolla med mamma. Efter filmen ska jag och nick försöka gå hem till han. Om jag ska äta hos honom vill ja ha pirog, för det har jag saknat jätte mycket. Vi kanske skulle hem till hans klasskompis och kolla på film där, men det har hänt lite saker så det kanske inte blir av, synd för jag ville träffa hans söta katt. Aja vi ska nog äta frkost och lite så nu, skriver kanske sen. Har ändrat designen också, va tycks?
Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback