Trött!

Måndag, jag var så trött på morgonen så jag tog på mig mjukis och adidas jackan. Charlie och jag gick härifrån vid tjugo i tio. Vi hade bild, vi ritade av konturer på en sak läraren gjort, jag och charlie blev klara först, och eftersom han inte hade med allt material så fick vi gå. Sedan var det lunch, fantastic 4 drog till burgerking och alla köpte pommes med dip, mums! Sedan var det samhälsskunskap, vi fick tillbaka provet, jag fick ig. Fast jag pluggat som en galning, helt sinnes sjukt. Bara nio av trettiotvå elever fick godkänt! Jag visste att läraren skulle vara tuff men överdrivet? Sedan gick jag och mötte nick, vi skulle gå till jakans sjukhus, vårdcentralen. Vägen dit var en lång uppförsbacke, nick sa att det var en genväg men som vanligt snarare en senväg. Vi kom dit vid två och jag anmälde mig att jag var där. Så gick vi till väntrumet där det satt fullt med massa gammlingar. det var gratis vaccination, det var derför. Efter kanske tjugo minuter elr ngt ropade en doktor vid namn José upp mitt namn. En gubbe, ville ha en kvinna ju? Han började prata och sade att jag hade en ganska stor urinvägsinfektion, han var utländsk och pratade väldigt sluddrigt, det vars vårt att höra vad han sa. Sedan skulle jag sätta mig på en säng, och hel plötsligt utan att jag var beredd på det slog han till mig i ryggen. Han frågade om dte gjorde ont, nej sa jag. Han slog på andra sidan och frågade om det gjorde ont, ja sa jag eftersom dte var där jag hade jätte ont i fredags. Han sa, okej inte ont någonstans, jag hade ju det? han sa åt mig att ligga, jag tittade på nick som satt på en stol och tittade på, så söt. Han drog upp min tröja lite och börja trycka på min mage, fy fan vad ont det gjorde! Tydligen hade det spridit sig till njurarna, infektionen. Jag ska ta antibiotika i fem dagar. Två tabletter på morgonen och två på kvällen. Sedan gick jag och nick til apoteket och hämtade ut det, åt på bk, pommes igen, jag köpte en t-shirt på gina och sedan drog vi hem till honom. Vid fem drog vi till mig och han sov medans jag pluggade. Vi åt middag, kyckling gryta och ris, han sov och jag pluggade. Han skulle hem, och jag började må sjukt illa av tabletterna, jag duschade. Sedan lade jag mig i sängen för att jag höll på att spy, kunde knappt sova.

Så vaknade jag idag, satte på datorn som vanligt och skulle börja fixa mig, men mådde illa, och kände mig så trött och sliten pga den himlans infektionen! Men jag stannade hemma, stängde av dator, snackade med mamma och somnade. Vaknade vid tio och åt frukost och tog tabletterna igen. Började må illa igen och kände mig varm som fan. Nu sitter jag här och hoppas att nick ska komma snart, hatar den här infektionen! Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback