a big smile on my lips

Igår fixade jag till stilmallen, vad tycker ni? själv tycker jag att den är super söt. Jag vaknade idag av att nick smekte min mage och då blev jag kissnödig, som vanligt på morgonen. Sedan kröp jag ner brevid honom igen och myste lite. Men eftersom att han var tvungen att gå hem för att städa tidigt så låg vi inte där länge. Men vi åt en god frukost som bestod av rostat mörkt bröd med ost på. Sedan sa vi hejdå och pussades. Idag är det dans, as roligt. Jag har fortfarande inte satt hela men ganska mycket endå tycker jag! Det är så svårt att öva hemma när man inte har exakta låten och litet rum med liten spegel! Jag ska iaf möta charlie halv fem då hon har ngt att berätta för mig. Nej nu ska jag nog faktiskt städa mitt rum lite, allt för stökigt här inne. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback