Älskar helger.

Fredag, skoldagarna går väldigt fort nu för tiden tycker jag. Men på fredagen så skulle jag och nick på bio iaf. 'På smällen' som började nio, men eftersom idol gick och maten skulle bli sen så tänkte vi gå på bion på lördagen. Men vi gick iaf till centrum, på ginatricot köpte jag en ur söt vit mössa som passar perfekt till min hårfärg och på ur&penn köpte jag ett par guldörhängen, skit snygga! Sedan gick vi till coop och jag köpte en påse jordnötsringar och en påse chips till nick. Efter det gick vi vidare till 'videorullen' och han köpte en varsin godis påse och läsk till oss. Vi gick hem och kollade på tv, myste och kittlade varandra. Till mat åt vi spagetti och köttfärssås, jag som hoppats på pizza elr pirog som hans mamma gör. Men det var endå väldigt gott! Efter maten kollade vi på idol medans hans kusin,23 år och hans mammas kompis fixade mina naglar. Först filade de dem, sedan målade de naglack. De gjorde skit snyggt med rosa och lila med gula blommor och allt. Om ni vill få era naglar fixade också så kan ni få det på 'Thai Sabai' i Jakobsberg där hans mamma jobbar. Kolla också på thaisabai.se för mer information.

Lördag, vaknade av en marddrömm och skit kissnödig. Jag skyndade min in på toaletten i bara hotpants och t-shirt och hoppades att ingen i hans familj skulle komma. Sedan låg jag och tittade på min söta sovandes nick, helt underbart. Sedan vaknade han och vi gick och åt frukost. Sedan var vi hemma ett tag och tråkade. Men vi två åkte vi till kista centrum och i jakan centrum träffade jag på paula. Det var länge sedan och hade faktiskt saknat henne. Hon berättade att hon hittat bilder på oss ifrån sexan, så söta! Hon var den första tjejen jag träffade här i Stockholm i sexårs. Så det var min första bästis här, haha! Aja nick hade fått 900 kr att shoppa för och jag gav ett råd att inte köpa en tröja för allt utan flera. Så vi gick in på h&m där iaf jag tycker det finns snygga kill kläder. Jag tog tio plagg som jag bad honom prova. Och han tyckte faktiskt att fyra tröjor var snygga och det tyckte verkligen jag med. Sammanlagt kostade det 625 kr så både han och jag blev glada. Men när det gäller mig så hittade jag ju verkligen ingenting som passade, så tröttsamt. Men på slutet köpte jag iaf ett par svarta sammets mjukis på cubus. De var faktiskt snygga och kostade 250kr. Sedan kom vi hem lagom till maten och den var verkligen jätte god, synd att jag käkat lite på donken innan så att jag inte orkade allt. Men det var iaf klyftpotatis med vitlössmör, saftigt kött och en spec god ost. Till efterrätt var det fruktsallad. Juste det blev ingen bio, vi orkade inte för att vi skulle på fest med alla. Men det blev inte heller av pga inga snygga kläder, klockan var mycket och vi bråkade. Nu kollar vi på någon Honkong film sedan ska vi nog sova. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback