Bästavän är bäst?

Skoldagen idag var chill, gabbi var sjuk men hade endå så himla kul med charlie och malin! Först hade vi bild och höll på med PS, jag blev klar med min namnskylt som vi håller på med fast jag funderar på att byta .. igen. Har gjort det ett antal ggr (a) haha! Sedan hade vi lunch, sedan samhällskunskap. Bästis blev trea på nutidsfrågorna och både jag och hon är stolta! Sist hade vi matte.. blää! Juste ville visa en bild som jag gjord på bilden förut!

Fast det är bara en del resten var ej klart riktigt.

På kvällen hade jag och charlie en pluggkväll, men mkt plugg blev det inte. Mest bästis snack och trams. Men hade jätte kul, love her! Fast vi pluggade lite på engelska glosorna som jag kan nu.. flood.. (a) hahaha bara du fattar söt!
Nu är klockan mkt o jag måste go to sleep, skrver imo'rn! Ciao<3
älskar dig CharlieLouiseEklöfWandel<333

Kommentarer
Postat av: Charlie

Haha naw :D
Jag älskar dig bästus!

2007-09-25 @ 16:46:35

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback