Blondin goes mixat.

Imorgon är vi lediga, fett skönt tycker jag iaf. Jag längtar redan tills nästa helg, så att skippa skoldagar är ju bara ett steg närmare mot det roliga. Fast jag ska inte klaga på skolan heller eftersom att den har blivit så rolig när man umgås med de allra bästa. På fredag ska jag iaf hem till Alex med Nick, det kommer bli skit kul! Just nu håller jag på att färga mitt vackra blonda hår, anledningen till det är för att jag börjar tycka att platina blont är lite ut tjatat och för att man alltid måste färga utväxten. Och för att det är jobbigt att alla killar ska glo som fan. Jag färgar iaf mörkbrunt nu, fast det står light brown på förpackningen. Men imorgon ska jag köpa blonda slingor och göra i håret, jag hoppas iaf att det blir fint, om inte så lär jag ju inte kunna göra mycket åt saken. Men nu måste jag gå och skölja ut färgen. Wish me luck babe, ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback