dans,snorungar och kyckling

Jag städade aldrig rummet utan begav mig till  j.centrum ist. Kollade på kläder utan resultat ( juste funderar på att kanske lämna tillbaka byxorna jag köpte) men smink köpte jag iaf. Någon foundation som jag inte vet om den är bra, en läppglans och någon ny mascara LUMENE Blueberry Curl Mascara, hoppas att den är bra då.
Sedan gick jag för att möta charlie som kom och hämtade mig på moppen. Vi åkte till dansen och där satt vi utanför en stund och snackade om gårdagen. Sedan gick vi in och väntade. Då var det några snorungar, typ i sjuårsåldern som var så in i helvete kaxiga! De var typ turkar tror jag, de skrek och sa saker som 'aaaakkktttaaaa, ur vägen' 'håll käften'  'jag ska sno era saker' m.m de slogs och puttades och de troded sig så himla mycket. De sa att vi var slavar och att en av de var en drottning. Jag blev verkligen upprörd, haha. Sedan när dansläraren kom så sa de att VI var taskiga mot de och retades? yeh right. Dansen gick iaf bra, bättre än vad jag trode. Innan berättade jag för läraren om mitt dåliga självförtroende och att jag tycker att det är jobbigt med vissa saker, hon förstod och sa att hon själv jobbade med sitt självförtroende. Hon som är så himla snygg och bra på att dansa? Iallfall så satte jag nästan alltihop utom det sista vi lärt oss så jag är nöjd. När vi kom hem så hade pappa lagat kyckling filé med skinka och ost innuti, ungefär som en schnitsel eller hur det nu stavas. Skit gott! Sedan kom nick, vi bråkade han drog hem och jag började skriva här. Vi är typ sams nu så ska kolla på film ' och så kom polly' har sett den förut men endå. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback