Färgning

När jag hade färgat håret brunt så sa jag ju att jag skulle göra blonda slingor, remember? Jag fixade iaf det på tordag kvällen, men tyvärr så blev dte inte snyggt alls, oranga slingor är inget man vill dra till skolan med så jag bestämde mig för att gå upp klockan fem och lösa det. det gjorde jag genom att ta en färg jag hade hemma, det stod deep burgundy och såg brunt ut i morgon mörkret. Jag färgade och började se hur det färgades.. rött! Jag fick panik, när det var klart och jag hade torkat håret var det grått,lila,rött,brunt och blont. jag började få tårar och tänkte skolka från skolan för att det var så fult. men jag gav inte upp jag gick ner och hämtade en toningsfärg med färgen mörkbrun, det blev genast mycket bättre. Men det skimrades av lila och vinrött. Jag gick till skolan och hade världens sämsta självförtroende pga håret vilket ledde till osäkerhet, men direkt efter skolan så gick jag och nick tills hans mammas frisör salong och hon försökte fixa det, det blev mycket bättre kan jag säga. Så nu har jag ännu mörkare än i måndags men det funkar. Tyvärr så får jag inte färga håret förens i slutet på november. det kan jag förstå för sedan måndags har jag färgat håret sex gånger! Tänk sex gånger på fem dagar, absurt. Men det löste sig iallfall. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tyckte det var fint! (:
Du passar jättebra i mörkt hår!
/Sara från klassen ^^

Postat av: Isabelle

åå tack så mycket! :)

2007-09-16 @ 12:59:12
URL: http://isabellebongcam.blogg.se
Postat av: Sara

:)

2007-09-17 @ 22:07:27
URL: http://soerens.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback