Fredag, oh ja!

Igår i skolan var det enda som det snackades om festen hos Alex, vi kunde inte sluta tänka på det och såg verkligen fram emot det. Efter frisör besöket jag jag och nick hem till honom och sov i två timmar, sedan åt vi mat och drog hem till mig. Till mamma hade jag sagt att jag skulle sova hos nick och nick till sin att hon skulle sova hos mig. Och jag är en sån som INTE kan ljuga, det är det svåraste som finns, men en gång kan väl inte skada? men hemma tog jag på mig andra kläder och sedan bar det iväg till alex. Michel kom och hämtade oss på moppen så det tog inte så lång tid. När vi kom dit var det fullt med folk, typ 35 pers? Och det kom bara mer och mer. Först fanns det ingen dricka man bara kunde ta av utan ala drack lite av sitt eget man tagit med. Men sedan bjöd michel och niklas på vodka vanilj som man blandade med fanta freaky fläder. Det smakade faktiskt inte så illa. Jag själv hade iaf väldigt roligt där. Jag och malin och carro poppade popcorn som galningar, det var MOMS! Som malin alltid säger. Sedan köpte jag två öl för 20 kr av gabbi. Man umgicks och hade trevligt, sedan började folk dra men vi var endå många kvar. Jag, nick, stoffe,sandra,charlie och hampus skulle sova över. Men en tjej som hette anne hade däckat så hon sov över hon med. Och två stycken killar, dennis och michel, för de hade ingenstans att sova, men alex mamma skulle komma sex på morgonen och då skulle de vara städat och klart. jag var ganska dragen så jag och nick gick och lade oss i vår säng och vilade ett tag. Sedan vaknade vi och jag var nykter igen. Klockan var ungefär halv tre och jag var jätte hungrig. Vi började alla laga mat och var kanske 15 pers kvar då. Alla åt sig mätta och glada. Sedan var det sleep time. Charlie och hampus somnade i en liten soffa i garderoben. jag och nick i vår säng. Alex och en tjej han ville ha där, martina, sov på extrasäng i samma rum som mig och nick, stoffe och sandra sov i en säng i samma rum de med. Sedan bar de in anne som fick ligga på madrass på golvet i samma rum. Dennis och michel somnade i soffan. Vi somnade vid halv fem. och klcokan sex började michel och dennis gå. Charlie och hampus fick flytta in i vårt rum. Hampus lade sig på golvet brevid anne och charlie lade sig i fotändan på vår säng. Obekvämt såg det ut och jag tyckte hon skulle öägga sig där nere vid hampus, för vi kunde inte ha våra ben raka men så blev det inte endå. Jag och nick drog vid halv tio, vi åkte buss hem til han och käkade nudlar sedan somnade vi. Vi gick hem till mig vid sex tiden och åt mat med min mamma vid halv åtta. potatisgratäng med rostbiff och efterrätt cheescake. Det var gott. Nu ska vi kolla på film och äta godis! Ciao<3
image52
matlagning mitt i natten pågår ;d

Kommentarer
Postat av: Charlie

Jaa det var en trevlig kväll men lite segt tyvärr :/ I love uu

2007-09-15 @ 22:30:14

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback