God morgon sunshine.

Jadu, gick upp halv sex, så jag är väldigt trött nu, inte mkt sömn den här natten inte ;o
Åt iaf frukost nyss, en grape halva.. UTAN SOCKER! Haha, varfr tycker alla att det är beskt utan socker? Okej jag tyckte det när jag var liten och hade typ 7 lager socker, men seriöst de grabe jag äter smakar fan som apelsin. Jag tycker iaf att det är jätte gott! Kanske inte mkt till frukost och det blir fisk i skolan men jag kan tyvärr inte göra ngt åt det. För det finns inga mackor hemma. Jag brukar äta polarkraft extrem och den var slut! Det är nog det godaste brödet jag vet!
Orkar inte med skolan idag, börja tidigt, långa lektioner utan rast, men vi slutar kvart i tre. Tidigt för vår klass. Fast ska inte klaga för vi har sovmorgonar nästan varje dag också. Men nu ska jag nog ta och sminka mig lite, Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback